Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrovaná výuka v chemickém vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10080137" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10080137 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrovaná výuka v chemickém vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V souvislosti se zavedením Rámcových vzdělávacích programů (RVP) do praxe základních a středních škol se v didaktikách přírodovědných předmětů rozvinula hluboká diskuze nad možností integrované přírodovědné výuky. Učitelé přírodovědných předmětů (chemie,biologie, fyziky, geologie a dalších) byli postaveni před problém, jakým způsobem požadavek na obsahovou a metodickou integraci implementovat do školních vzdělávacích programů (ŠVP) jednotlivých škol. V roce 2009 byl na Katedře učitelství a didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty zahájen rozsáhlý dotazníkový výzkum určený učitelům chemie na českých gymnáziích věnovaný problematice integrované výuky přírodovědných předmětů. V květnu roku 2010 bylo dotazníkové šetření ukončeno, výsledky zpracovány a následující řádky interpretují nejzajímavější z nich.

  • Název v anglickém jazyce

    INTEGRATED EDUCATION IN CHEMISTRY

  • Popis výsledku anglicky

    Integrated education in Science is known for teachers in the first place from the Framework Educational Programmes. The integration and the interdisciplinarity of the natural sciences in education is the challenging goal in the contemporary Czech education. We wanted to find out opinions and experiences of chemistry teachers with integrated science education.The questionnaire's inquiry started at the Department of Teaching and Didactics of Chemistry in 2009. 148 respondents answered our questions. The results of inquiry are in our contribution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie

  • ISBN

    978-80-7368-426-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Trojanovice

  • Datum konání akce

    29. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku