Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané aspekty vizualizace učiva přírodovědných předmětů.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00001995" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00001995 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané aspekty vizualizace učiva přírodovědných předmětů.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace prezentuje východiska, průběh a vybrané výsledky zkoumání vlivu grafických materiálů na plánování, průběh a hodnocení výsledků výuky. V konkrétních aplikacích je zaměřena především na výuku chemie jako všeobecně - vzdělávacího předmětu na základních a středních školách, ale měla by být přínosem i pro obecné pojetí, realizaci a evaluaci výukových materiálů v dalších předmětech. Autoři se snaží o prezentaci a interpretaci získaných souvisejících teoretických poznatků z pedagogiky, z pedagogicképsychologie, z didaktiky chemie a dalších oborů na jedné straně a získaných nebo převzatých experimentálních dat na straně druhé.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected Aspects of Visualization of Natural Sciences Subject Matter

  • Popis výsledku anglicky

    In the publication there are presented and analysed questions concerning non verbal (visual, graphical, picture) information and its combination with text based information accompaying the process of science education with the focus on general chemistryeducation. As a contribution to the common pedagogy and pedagogy of particular subjects there was set up a surwey of basic types, ways and attitudes concerning exploitation of visual means and elements in educational texts.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1165" target="_blank" >GA406/02/1165: Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-86771-21-0

  • Počet stran knihy

    180

  • Název nakladatele

    Miloš Vognar - M&V

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS knihy