Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vizualizace chemických struktur v LMS systémech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002463" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00002463 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vizualizace chemických struktur v LMS systémech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá porovnáním volně dostupných e-learningových systémů (LMS) se zaměřením na jejich využití při výuce chemie. Dále jsou v něm stručně představeny volně šiřitelné programy Jmol a JchemPaint, které slouží k editaci a vizualizaci chemickýchstruktur. Příspěvek dále představuje možnosti integrace těchto vizualizací do e-learningových systémů.

  • Název v anglickém jazyce

    Visualization of chemical structures in the LMS systems

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with comparison of freely available e-learning systems (LMS) with a focus on use in chemistry education. Furthermore, it briefly presents freeware programs Jmol and JchemPaint used to edit and visualization of chemical structures. The article presents the possibilities of integrating these visualizations in e-learning systems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie

  • ISBN

    978-80-7041-839-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    15. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku