Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learningové systémy a jejich využití ve výuce chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F10%3A00003024" target="_blank" >RIV/62690094:18470/10:00003024 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learningové systémy a jejich využití ve výuce chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá porovnáním e-learningových systémů obsahujících i složky organizace studia (LMS) a možnostmi jejich využití při výuce chemie na základních a středních školách. Tyto LMS lze vhodně doplnit volně šiřitelnými programy a komponentami pro vizualizaci a editaci chemických struktur, jako jsou například Jmol, JchemPaint, WebGL a ChemDoodle Web Components. Tyto softwarové aplikace umožňují integrovat objekty chemických struktur do LMS systémů.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning systems and their use in chemistry education

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents a comparison of e-learning management systems (LMS) and the possibility of their use in teaching chemistry to elementary and secondary schools. These LMS can be usefully completed by freely distributed programs and components for visualization and editing chemical structures, such as Jmol, JchemPaint, WebGL ChemDoodle and Web Components. These software applications allow integrating chemical structure objects into LMS systems.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku přírodovědných předmětů na základních a středních školách

  • ISSN

    1210-3349

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2010

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus