E-learningové systémy a jejich využití ve výuce chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F10%3A00003024" target="_blank" >RIV/62690094:18470/10:00003024 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-learningové systémy a jejich využití ve výuce chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá porovnáním e-learningových systémů obsahujících i složky organizace studia (LMS) a možnostmi jejich využití při výuce chemie na základních a středních školách. Tyto LMS lze vhodně doplnit volně šiřitelnými programy a komponentami pro vizualizaci a editaci chemických struktur, jako jsou například Jmol, JchemPaint, WebGL a ChemDoodle Web Components. Tyto softwarové aplikace umožňují integrovat objekty chemických struktur do LMS systémů.
Název v anglickém jazyce
E-learning systems and their use in chemistry education
Popis výsledku anglicky
The article presents a comparison of e-learning management systems (LMS) and the possibility of their use in teaching chemistry to elementary and secondary schools. These LMS can be usefully completed by freely distributed programs and components for visualization and editing chemical structures, such as Jmol, JchemPaint, WebGL ChemDoodle and Web Components. These software applications allow integrating chemical structure objects into LMS systems.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku přírodovědných předmětů na základních a středních školách
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Svazek periodika
2010
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—