Využití formálních analogií ve výuce technických předmětů. Část 1: Úvod do formálních analogií v technice.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002735" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00002735 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití formálních analogií ve výuce technických předmětů. Část 1: Úvod do formálních analogií v technice.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek přináší pohled na možnosti využití formálních analogií matematických výrazů ve výuce technických předmětů a jejich možný přínos pro rozvoj logického myšlení, systemizace poznatků a pro efektivnější přípravu studentů ke zkouškám z odborně-technickyzaměřených předmětů.
Název v anglickém jazyce
The application of formal analogy in teaching technical subjects. Part 1: Introduction in formal analogy in technology.
Popis výsledku anglicky
The article deals with possible applications of formal analogy of mathematical formula in teaching technical subjects and their potential contribution to the development of logical thinking, systemization of knowledge and to more effective training of students with respect to their examinations in technical subjects.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—