Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití formálních analogií ve výuce technických předmětů, Část 5: Formální analogie v případě nucených kmitů - lineární kmity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000048" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000048 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm012012.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012012.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití formálních analogií ve výuce technických předmětů, Část 5: Formální analogie v případě nucených kmitů - lineární kmity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek přináší pohled na možnosti využití formálních analogií matematických výrazů ve výuce technických předmětů a jejich možný přínos pro rozvoj logického myšlení, systemizace poznatků a pro efektivnější přípravu studentů ke zkouškám z odborně-technickyzaměřených předmětů. V pořadí pátá publikovaná část se zabývá využitím formálních analogií pro oblast lineárních nucených kmitů.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of formal analogies in technical subjects teaching Part 5: Formal analogies in the forced oscillations - the linear oscillations

  • Popis výsledku anglicky

    The article provides a view of possibilities using the formal analogies if mathematical formula in technical subjects teaching and their contribution to the logical thinking development, systemization of knowledge and effective students` preparation forexams in technical subjects. Part five deals with using formal analogies in the linear forced oscillations.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    138-149

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus