Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití formálních analogií ve výuce technických předmětů. Část 3: formální analogie v případě harmonických kmitů.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F10%3A00003306" target="_blank" >RIV/62690094:18440/10:00003306 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití formálních analogií ve výuce technických předmětů. Část 3: formální analogie v případě harmonických kmitů.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek přináší pohled na možnosti využití formálních analogií matematických výrazů ve výuce technických předmětů a jejich možný přínos pro rozvoj logického myšlení, systemizace poznatků a pro efektivnější přípravu studentů ke zkouškám z odborně-technickyzaměřených předmětů. V pořadí třetí publikovaná část se zabývá využitím formálních analogií v oblasti lineárních a torzních netlumených harmonických kmitů.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilizing formal analogy in teaching technical subjects. Part 3: Formal analogies with respect to harmonic oscillation

  • Popis výsledku anglicky

    The article present view of possibilities utilize the nominal consideration analogy the mathematical formula in tutorial technical articles and their facultative contribution for the development of logical thinking, systemization piece of knowledge and on one's behalf more effectively training student to exams out of expertly-technically bent articles. The third part deals with using formal analogies of linear and torsional harmonic oscillation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus