Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktické využití kognitivních map ve výuce na 1. stupni ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002787" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00002787 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktické využití kognitivních map ve výuce na 1. stupni ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kognitivní mapy jsou stále více využívaným didaktickým prostředkem při výuce na 1. stupni ZŠ. Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na kognitivní mapování jako jednu z možností rozvoje poznávacích procesů žáků ve škole. Na základě dotazníkového šetření ukazuje, v jakých předmětech a jak často učitelé primární školy využívají kognitivní mapy, následně prezentuje několik možných způsobů jejich využití v praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactical usage of congnitive maps in a primary school

  • Popis výsledku anglicky

    Cognitive maps are used even more as a didactical tool at primary school. The article presents partial reserach results which are focused on cognitive maps as a possibility of children?s cognitive process development. On the basis of questionaire results, we show in which subjects and how often teachres use cognitive maps. Furthermore we present several possibilities of cognitive maps usage.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola v proměnách : učitel - žák - učivo

  • ISBN

    978-80-7318-904-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Univerzita Tomáše Bati, Zlín

  • Datum konání akce

    4. 2. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku