Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cognitive maps - activating method in primary education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000142" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000142 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Cognitive maps - activating method in primary education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The use of cognitive maps is currently a modern trend, which is based on positive outcomes in school practice. This paper focuses on the possibility of using cognitive maps in the educational reality. Based on the model preparations it shows the possibility of their application in the educational area of Human and The World (elementary teaching, science and natural history). The output is the model preparations, which are verified in practice.

  • Název v anglickém jazyce

    Cognitive maps - activating method in primary education

  • Popis výsledku anglicky

    The use of cognitive maps is currently a modern trend, which is based on positive outcomes in school practice. This paper focuses on the possibility of using cognitive maps in the educational reality. Based on the model preparations it shows the possibility of their application in the educational area of Human and The World (elementary teaching, science and natural history). The output is the model preparations, which are verified in practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICEEM 2012 : 2nd international conference on economic, education and management

  • ISBN

    978-988-19750-3-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    63-68

  • Název nakladatele

    Hong Kong education society

  • Místo vydání

    Hongkong

  • Místo konání akce

    Shanghai, China

  • Datum konání akce

    1. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku