Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reklama jako téma v mediální výchově

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F10%3A00003324" target="_blank" >RIV/62690094:18440/10:00003324 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reklama jako téma v mediální výchově

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek poskytuje základní přehled o teoretickém pojetí fenoménu reklamy, jež je jedním z oblíbených témat v mediální výchově, a příklad obrazové analýzy jako klíčové metody, kterou lze efektivně využívat při výuce s cílem prohloubit úroveň mediální gramotnosti žáků a studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising as a theme in media education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper provides an overview of theoretical aspects of the phenomenon of advertising, which is one of the favorite themes in media education, and the example of image analysis as a key method effectively used to deepen the level of media literacy of students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus