Reklama jako téma v mediální výchově
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F10%3A00003324" target="_blank" >RIV/62690094:18440/10:00003324 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklama jako téma v mediální výchově
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek poskytuje základní přehled o teoretickém pojetí fenoménu reklamy, jež je jedním z oblíbených témat v mediální výchově, a příklad obrazové analýzy jako klíčové metody, kterou lze efektivně využívat při výuce s cílem prohloubit úroveň mediální gramotnosti žáků a studentů.
Název v anglickém jazyce
Advertising as a theme in media education
Popis výsledku anglicky
The paper provides an overview of theoretical aspects of the phenomenon of advertising, which is one of the favorite themes in media education, and the example of image analysis as a key method effectively used to deepen the level of media literacy of students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—