Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modern information and communication technologies and teaching/learning English as the second or a foreign language

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10067235" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10067235 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modern information and communication technologies and teaching/learning English as the second or a foreign language

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on changes in learning and teaching English which have appeared thanks to the development of ICT. Listening and speaking skills and their acquisition are presented in a more detailed way. The impact of ICT on language is discussed; onepart of the text is devoted to the ICT competences of teachers of foreign languages.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern information and communication technologies and teaching/learning English as the second or a foreign language

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on changes in learning and teaching English which have appeared thanks to the development of ICT. Listening and speaking skills and their acquisition are presented in a more detailed way. The impact of ICT on language is discussed; onepart of the text is devoted to the ICT competences of teachers of foreign languages.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Global learn Asia Pacific 2011 : global conference on learning and technology

  • ISBN

    1-880094-85-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1417 - 1422

  • Název nakladatele

    S.-M. Barton

  • Místo vydání

    Melbourne

  • Místo konání akce

    Melbourne, Australia

  • Datum konání akce

    28. 3. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku