Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of Communication Tools of the Learning Management Systems of Moodle and WebCt

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10072339" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10072339 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of Communication Tools of the Learning Management Systems of Moodle and WebCt

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study focuses on analyzing of communication tools which can be used by students and teachers in the Moodle and WebCT Learning Management Systems (further mentioned as LMSs). This study was motivated mainly by the fact that most of the faculties of the University of Hradec Kralove have been leaving the WebCT (Blackboard) for the Moodle. The core of the study is formed by a survey of communication tools and the following evaluation of these tools made by students during an experimental teaching process.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Communication Tools of the Learning Management Systems of Moodle and WebCt

  • Popis výsledku anglicky

    The study focuses on analyzing of communication tools which can be used by students and teachers in the Moodle and WebCT Learning Management Systems (further mentioned as LMSs). This study was motivated mainly by the fact that most of the faculties of the University of Hradec Kralove have been leaving the WebCT (Blackboard) for the Moodle. The core of the study is formed by a survey of communication tools and the following evaluation of these tools made by students during an experimental teaching process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Education and educational technology (EDU´11)

  • ISBN

    978-1-61804-040-4

  • ISSN

    1792-5061

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    82-86

  • Název nakladatele

    World scientific and engineering academy and society

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Malajsie

  • Datum konání akce

    3. 10. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku