Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning v prezenčním studiu na vysoké škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F10%3A00003296" target="_blank" >RIV/62690094:18440/10:00003296 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learning v prezenčním studiu na vysoké škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pozitivní zkušenosti z této výuky inspirovaly pokus o využití e-learningu rovněž v prezenční formě studia, konkrétně ve zcela teoretickém předmětu Filosofie a historie tělesné kultury. První část popisuje tvorbu a vývoj kurzu ve WebCT, druhá vyhodnocujezkušenosti s prací studentů v kurzu. Zaměřuje se na využití komunikativních nástrojů v kurzu, jež tvořily základ práce studentů. Nejvíce studenti využívali nástroj Diskuze, v které měli tři povinné příspěvky. Pro komunikaci s učitelem využívali nástroj Pošta. Pouze výjimečně využívali Diskuzi i Poštu ke komunikaci mezi sebou navzájem, nereagovali ani na příspěvky ostatních. Lze říci, že studenti se v rámci e-learningu omezili na splnění požadavků k zápočtu a nevyužili možnosti vyměňovat si názory na zadaná témata. Ze zkušeností dalších učitelů plynou podobné závěry. Otázka na závěr: lze studenty motivovat ke komunikaci ve vyučovaných předmětech?

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning in full-time studies at an university

  • Popis výsledku anglicky

    Good experience from this lectures have inspired an attempt to use e-learning also in full-time studies, concretely in all theoretical subject Sport Philosophy and History. The first part describes the creating and developing of WebCT course; the secondone evaluates practice with students' work. It focuses on the using of communicative tools in course that presented base of their work. The students worked the most with Discuss tool; they had three obligatory tasks in. And they used Mail tool for communication with teacher. They used only exceptionally Discuss and Mail for communication between each other, even didn't answer to contributions of others. The students can be said to have met only requirements for credits and haven't changed their opinionsabout given discussing topics. The similar conclusions rise also from other teachers' practices. The closing question is: can be students motivated to communication in e-learning subjects?

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus