Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self-evaluation of Skills in the Area of ICT in 1st Level Elementary School Teachers: Partial Research Results

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A43866432" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:43866432 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2011/e-pedagogium_4-2011.pdf" target="_blank" >http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2011/e-pedagogium_4-2011.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Self-evaluation of Skills in the Area of ICT in 1st Level Elementary School Teachers: Partial Research Results

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article presents research aimed at exploration of information and commutative technologies at primary schools in the Czech Republic. The research was aimed at work with ICT of the 1st level elementary school teachers and on self-evaluation of work skills with ICT. Younger teachers evaluace themselves better than older ones from the viewpoint of self-evaluation of skills. According to their opinion, teachers master a text processor best, followed by a programme for creating presentations and the lowest skills are demonstrated in work with a table processor.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-evaluation of Skills in the Area of ICT in 1st Level Elementary School Teachers: Partial Research Results

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents research aimed at exploration of information and commutative technologies at primary schools in the Czech Republic. The research was aimed at work with ICT of the 1st level elementary school teachers and on self-evaluation of work skills with ICT. Younger teachers evaluace themselves better than older ones from the viewpoint of self-evaluation of skills. According to their opinion, teachers master a text processor best, followed by a programme for creating presentations and the lowest skills are demonstrated in work with a table processor.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7499

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    92-101

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus