Příprava výzkumu ICT v kontextu kompetencí učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73578179" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73578179 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2016/01/24.pdf" target="_blank" >http://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2016/01/24.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.024" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.024</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příprava výzkumu ICT v kontextu kompetencí učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje dílčí, přípravné analýzy ICT kompetencí učitele v kontextu širšího celku výzkumu informačních a komunikačních technologií v práci učitelů základních škol. Pozornost je věnována moderním přístupům operacionalizace ICT kompetencí učitele do praktického rámce v nadnárodním měřítku a modelu ICT kompetencí vytvořeného organizací UNESCO. Našim hlavním cílem je vytvořit základ pro návrh výzkumných tvrzení, která by umožnila identifikovat stěžejní segmenty záměrů učitelů a jejich souvisejících potřeb pro efektivní uplatnění ICT ve vlastní výuce.
Název v anglickém jazyce
Getting research in the context of ICT competencies of teachers
Popis výsledku anglicky
The paper presents partial, preliminary analysis of ICT skills of teachers in the context of a wider set of research, information and communication technologies in the work of primary school teachers. Attention is paid to modern approaches operationalization of ICT skills to teachers in a practical framework for transnational model and ICT skills created by UNESCO. Our main goal is to create a basis for the design research claims that would allow the identification of the key segments of the intentions of teachers and related needs for effective application of ICT in their own teaching.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
181-186
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—