Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příprava výzkumu ICT v kontextu kompetencí učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73578179" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73578179 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2016/01/24.pdf" target="_blank" >http://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2016/01/24.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.024" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.024</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příprava výzkumu ICT v kontextu kompetencí učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje dílčí, přípravné analýzy ICT kompetencí učitele v kontextu širšího celku výzkumu informačních a komunikačních technologií v práci učitelů základních škol. Pozornost je věnována moderním přístupům operacionalizace ICT kompetencí učitele do praktického rámce v nadnárodním měřítku a modelu ICT kompetencí vytvořeného organizací UNESCO. Našim hlavním cílem je vytvořit základ pro návrh výzkumných tvrzení, která by umožnila identifikovat stěžejní segmenty záměrů učitelů a jejich souvisejících potřeb pro efektivní uplatnění ICT ve vlastní výuce.

  • Název v anglickém jazyce

    Getting research in the context of ICT competencies of teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents partial, preliminary analysis of ICT skills of teachers in the context of a wider set of research, information and communication technologies in the work of primary school teachers. Attention is paid to modern approaches operationalization of ICT skills to teachers in a practical framework for transnational model and ICT skills created by UNESCO. Our main goal is to create a basis for the design research claims that would allow the identification of the key segments of the intentions of teachers and related needs for effective application of ICT in their own teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    181-186

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus