Sebehodnocení kompetencí učitelů 1. stupně základní školy v oblasti ICT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002796" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00002796 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sebehodnocení kompetencí učitelů 1. stupně základní školy v oblasti ICT
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá sebehodnocením kompetencí učitelů prvního stupně základní školy v oblasti ICT, konkrétně při práci s textovým procesorem, tabulkovým procesorem a programy pro tvorbu prezentací. Na základě nestandardizovaného dotazníku je zde zpracovánosebehodnocení učitelů (výzkumný soubor tvořilo 516 respondentů).
Název v anglickém jazyce
Self-assessment of competencies of teachers of primary school in ICT
Popis výsledku anglicky
The article deals with the self-evaluation skills for teachers at primary school level in the field of ICT, particularly when working with word processing, spreadsheets and programs for creating presentations. Based nestandardizovaného questionnaire is self-evaluation of teachers are treated (research sample consisted of 516 respondents).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—