Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Děti s tělesným a kombinovaným postižením ve škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A43866505" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:43866505 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Děti s tělesným a kombinovaným postižením ve škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie je zaměřena na vzdělávání žáků s tělesným a kombinovaným postižením, respektive na realizaci ucelené rehabilitace a podporu rozvoje hybnosti u těchto žáků v podmínkách školy. V úvodu je zpracována teorie rehabilitace a ucelené rehabilitace, ato zejména z pohledu pedagogického. Dále jsou v publikaci prezentovány výsledky výzkumů a ucelený přehled aktivit, které je možné se žáky s tělesným/kombinovaným postižením realizovat ve škole (včetně metodických doporučení). V závěrečné kapitole je zpracována kategorizace pomůcek pro děti s tímto postižením. Monografie obsahuje bibliografii, rejstřík a anglické resumé.

  • Název v anglickém jazyce

    Children with physical and multiple disabilities at school

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph is focused on education of pupils with physical and multiple disabilities, more precisely on implementation of comprehensive rehabilitation and support of locomotion improvement of these pupils in school conditions. The introduction elaborates the theory of rehabilitation and comprehensive rehabilitation, especially from the pedagogical aspect. Further the study presents a comprehensive summary of activities suitable for pupils with physical/multiple disabilities at school (including methodical recommendations). The final chapter categorises compensation aids for children with such disabilities. The monograph includes bibliography, index, and an English summary.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-3856-7

  • Počet stran knihy

    112

  • Název nakladatele

    Grada

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy