Postavení a význam klávesnicové gramotnosti v základním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000183" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000183 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm012012.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012012.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postavení a význam klávesnicové gramotnosti v základním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou klávesnicové gramotnosti a jejím postavením v základním vzdělávání. V kontextu vymezeného pojmu informační a komunikační gramotnost je navržena nová definice klávesnicové gramotnosti. Zkoumá postavení výuky informačnícha komunikačních technologií v RVP ZV, a to především v souvislosti s klávesnicovou gramotností.
Název v anglickém jazyce
The position and the importance of keyboard literacy in lower secondary education
Popis výsledku anglicky
The paper deals with issues of the keyboard literacy and its position in lower secondary education. In the context of the defined term of ICT literacy a new definition of the keyboard´s literacy is designed. The paper researches the status of teaching ofinformation and communication technologies in curriculum documents for lower secondary education, particulary in relation to the keyboard literacy skills.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
60-62
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—