Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti a meze výuky psaní na klávesnici na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000836" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000836 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti a meze výuky psaní na klávesnici na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Disertační práce se zabývá problematikou výuky psaní na klávesnici desetiprstovou hmatovou metodou na základní škole. Teoretická část disertační práce popisuje pojmový aparát, současný stav řešené problematiky v zahraničí i v České republice a systém kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v ČR. V empirické části je rozebrána metodologie realizovaného výzkumného šetření zaměřeného na analýzu postojů a názorů učitelů informačních a komunikačních technologií na výuku psaní na klávesnici na základní škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities and Limits of Teaching Keyboarding at Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The thesis deals with the issue of keyboarding with ten-finger touch method at lower secondary school. The theoretical part of the thesis describes concepts, the currant state of this issue in foreign countries and in the Czech republic and the system ofcurricular dokuments for lower secondary schools in the Czech republic. The empirical part deals with the methodology of the realised research conserning the analysis of opinions and views of ICT teachers of ten-finger writing teaching at lower secondary schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and communication technology in education 2012

  • ISBN

    978-80-7464-136-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    120-136

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    11. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku