Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K metodologii výzkumných šetření výuky přírodovědných předmětů s podporou počítačových simulací

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F13%3A50001640" target="_blank" >RIV/62690094:18440/13:50001640 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/13:50001640

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K metodologii výzkumných šetření výuky přírodovědných předmětů s podporou počítačových simulací

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stále rostoucí dostupnost informačních a komunikačních technologií ve školách všech úrovní umožňuje využívat počítačové simulace přírodovědných jevů a experimentální činnosti ve výce přírodovědných předmětů. Příspěvek prezentuje analýzu 24 výzkumných studií zaměřených na zkoumání procesu výuky přírodních věd podporované počítačovými simulacemi. Analýza se zaměřuje na design výzkumných studií, které zkoumají přínos počítačových simulací aplikovaných v procesu výuky přírodních věd.

  • Název v anglickém jazyce

    Towards to Methodology of research in Area of Computer Simulation Supported Chemistry Education

  • Popis výsledku anglicky

    The steadily increasing availability of ICT at schools of all levels enables to implement educational computer simulations of natural science phenomena and experimental activities into science lessons. New challenges appeared and new research studies were introduced within the process of their implementation into the science instruction. The paper presents the analysis of 24 research studies focused on researching the process of science instruction supported by computer simulations. The analyses aims atthe design of studies which examine the contribution of computer simulations implemented in the process of science instruction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie III. : zborník

  • ISBN

    978-80-557-0546-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    73-77

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Donovaly

  • Datum konání akce

    29. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku