K metodologii výzkumných šetření výuky přírodovědných předmětů s podporou počítačových simulací
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F13%3A50001640" target="_blank" >RIV/62690094:18440/13:50001640 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18470/13:50001640
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K metodologii výzkumných šetření výuky přírodovědných předmětů s podporou počítačových simulací
Popis výsledku v původním jazyce
Stále rostoucí dostupnost informačních a komunikačních technologií ve školách všech úrovní umožňuje využívat počítačové simulace přírodovědných jevů a experimentální činnosti ve výce přírodovědných předmětů. Příspěvek prezentuje analýzu 24 výzkumných studií zaměřených na zkoumání procesu výuky přírodních věd podporované počítačovými simulacemi. Analýza se zaměřuje na design výzkumných studií, které zkoumají přínos počítačových simulací aplikovaných v procesu výuky přírodních věd.
Název v anglickém jazyce
Towards to Methodology of research in Area of Computer Simulation Supported Chemistry Education
Popis výsledku anglicky
The steadily increasing availability of ICT at schools of all levels enables to implement educational computer simulations of natural science phenomena and experimental activities into science lessons. New challenges appeared and new research studies were introduced within the process of their implementation into the science instruction. The paper presents the analysis of 24 research studies focused on researching the process of science instruction supported by computer simulations. The analyses aims atthe design of studies which examine the contribution of computer simulations implemented in the process of science instruction.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie III. : zborník
ISBN
978-80-557-0546-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
73-77
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Donovaly
Datum konání akce
29. 5. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—