Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kolegiální evaluace školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50002981" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50002981 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kolegiální evaluace školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá kolegiální evaluací školy. V první kapitole autor zmapoval, co to je kolegiální evaluace, z jakých kontextuálních východisek čerpá, kde je využívána, jak je používána ve vzdělávání, jaké jsou s ní zkušenosti nejen v zahraničí, ale i vČR. Poté informuje o empirickém výzkumu - smíšeném výzkumném designu, který uskutečnil nejen na odborných školách v České republice. Jádro sdělení tvoří čtyři ?příběhy? - případové studie kolegiální evaluace odborných škol a témata výzkumu. Případové studie popisují zákulisí plánování, realizaci a výsledky uskutečněné hodnotící návštěvy hodnotiteli. Tématy zkoumání kolegiální evaluace byly: názory a postoje ke kolegiální evaluaci, podmínky ke kolegiální evaluaci, kompetence zúčastněných, průběh kolegiální evaluace a přínosy pro školy z kolegiální evaluace a pojetí kolegiální evaluace u odborných a u základních škol. V předposlední kapitole jsou shrnuty a diskutovány výsledky výzkumu a jsou zde identifikovány a rozebírány tyto podpůrné

  • Název v anglickém jazyce

    Peer Review of School

  • Popis výsledku anglicky

    Monograph describes peer review of school. In the first chapter author clarifies what peer review is, from which contextual bases it draws, where it is used, how it is used in education, what the experiences with peer review are like in the Czech Republic and abroad. In next chapter he informed about empirical research - mixed research design which author used not only at technical and vocational schools in the Czech Republic. The core of the contents is formed by four ?stories? - case studies of peer review undertaken at technical and vocational schools and by the research topics. The case studies presented the backstage planning, realization and results of the evaluative visits are described. The peer review research focused on the following issues:the attitudes and approaches to the peer review, conditions of the peer review, the competences of the participants, the peer review process, the benefits the peer review brought to the schools, and the conception of peer review undertake

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7435-480-9

  • Počet stran knihy

    148

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS knihy