Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznávání průběhu učitelské profesionalizace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50003075" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50003075 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznávání průběhu učitelské profesionalizace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studentské portfolio je nový fenomén v přípravě studentů na učitelské povolání. Záměrem kapitoly je teoreticky vysvětlit obsah pojmu "portfolio", popsat jeho podobu ve vzdělávání, způsoby zakládání a jeho hodnocení. Jeho existence v učitelské přípravě umožní lépe poznávat děj stávání se učitelem, porozumět studentskému uvažování a jejich postojům. V kapitole jsou uvedeny základní i rozšiřující poznatky z zahraniční i domácí literatury. Zvláštní pozornost je věnována diskusím okolo portfolia jako produktu i procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Student research portfolio as a means of learning in teacher professionalization

  • Popis výsledku anglicky

    Student portfolio is a new phenomenon in preparing students for the teaching profession. The chapter is theoretically explain what the term "portfolio" to describe its appearance in education, foundation methods and evaluation. Its existence in teacher training to better get to know the story of becoming a teacher, understand student thinking and their attitudes. This chapter provides basic and extending knowledge of domestic and foreign literature. Special attention is devoted to discussions about theproduct portfolio as well as the process.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznání cesty k učitelství

  • ISBN

    978-80-7454-465-1

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    31-51

  • Počet stran knihy

    163

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly