Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznávání průběhu učitelské profesionalizace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50003075" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50003075 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznávání průběhu učitelské profesionalizace
Popis výsledku v původním jazyce
Studentské portfolio je nový fenomén v přípravě studentů na učitelské povolání. Záměrem kapitoly je teoreticky vysvětlit obsah pojmu "portfolio", popsat jeho podobu ve vzdělávání, způsoby zakládání a jeho hodnocení. Jeho existence v učitelské přípravě umožní lépe poznávat děj stávání se učitelem, porozumět studentskému uvažování a jejich postojům. V kapitole jsou uvedeny základní i rozšiřující poznatky z zahraniční i domácí literatury. Zvláštní pozornost je věnována diskusím okolo portfolia jako produktu i procesu.
Název v anglickém jazyce
Student research portfolio as a means of learning in teacher professionalization
Popis výsledku anglicky
Student portfolio is a new phenomenon in preparing students for the teaching profession. The chapter is theoretically explain what the term "portfolio" to describe its appearance in education, foundation methods and evaluation. Its existence in teacher training to better get to know the story of becoming a teacher, understand student thinking and their attitudes. This chapter provides basic and extending knowledge of domestic and foreign literature. Special attention is devoted to discussions about theproduct portfolio as well as the process.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznání cesty k učitelství
ISBN
978-80-7454-465-1
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
31-51
Počet stran knihy
163
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—