Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparative Analysis of Teaching Methods of Making Web Page

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50003423" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50003423 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815002438" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815002438</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.213" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.213</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparative Analysis of Teaching Methods of Making Web Page

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Currently, there are no rules that universities in the Czech Republic determined to what extent and how the creation of websites teach only at the discretion of a particular school, how it will address this issue. This article analyzes the issue of teaching creation of websites at universities educating science teachers. In particular, the teaching methods used by dedicated and determined organization of objects (extent and form of instruction, course contents). The survey was carried out in which they were applied mixed methods research of combining qualitative and quantitative approaches. The teachers selected courses on the teaching of www pages were sent a questionnaire aimed at total range of courses that students must complete. With some teachers were interviewed focused on further specification of monitored information.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparative Analysis of Teaching Methods of Making Web Page

  • Popis výsledku anglicky

    Currently, there are no rules that universities in the Czech Republic determined to what extent and how the creation of websites teach only at the discretion of a particular school, how it will address this issue. This article analyzes the issue of teaching creation of websites at universities educating science teachers. In particular, the teaching methods used by dedicated and determined organization of objects (extent and form of instruction, course contents). The survey was carried out in which they were applied mixed methods research of combining qualitative and quantitative approaches. The teachers selected courses on the teaching of www pages were sent a questionnaire aimed at total range of courses that students must complete. With some teachers were interviewed focused on further specification of monitored information.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    945-949

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Kyrenia, CYPRUS

  • Datum konání akce

    22. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000380543800128