Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teachers' and Teacher Educators'Attitudes to Educational Changes: an Insight to the Czech Educational System

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50004470" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50004470 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815001792" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815001792</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.149" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.149</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teachers' and Teacher Educators'Attitudes to Educational Changes: an Insight to the Czech Educational System

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is a presentation of an analytical-comparative insight into the contemporary Czech educational system from the perspective of educational changes via teachers' assessment and attitudes. This view is rooted mainly in the following aspects: a. permanent flexibility of the contemporary society, human being as well as schooling, b. heterogeneity of educational change and its reception, c. teachers (both prospective and in-service, as well as teacher educators) being key agents of the teaching- learning process representing a process of educational change

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers' and Teacher Educators'Attitudes to Educational Changes: an Insight to the Czech Educational System

  • Popis výsledku anglicky

    The article is a presentation of an analytical-comparative insight into the contemporary Czech educational system from the perspective of educational changes via teachers' assessment and attitudes. This view is rooted mainly in the following aspects: a. permanent flexibility of the contemporary society, human being as well as schooling, b. heterogeneity of educational change and its reception, c. teachers (both prospective and in-service, as well as teacher educators) being key agents of the teaching- learning process representing a process of educational change

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    "472-481"

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Kyrenia, CYPRUS

  • Datum konání akce

    22. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000380543800066