Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Attitude to Humour and Jokes in Children with Mild Intellectual Disabilities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50004801" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50004801 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Attitude to Humour and Jokes in Children with Mild Intellectual Disabilities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on the comparison of sense of humour and attitudes to humour in a peer group of 10-11 year-olds. It surveys children with normal intellectual abilities and children with mild intellectual disability (mild ID). The SHQ-6 questionnaire and a set of cartoons were used as research tools. Although children with mild ID regard humourists as irritating and they feel uncomfortable in situations where someone jokes, they generally laugh more. Does it mean they understand jokes better, if they laugh more?

  • Název v anglickém jazyce

    Attitude to Humour and Jokes in Children with Mild Intellectual Disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the comparison of sense of humour and attitudes to humour in a peer group of 10-11 year-olds. It surveys children with normal intellectual abilities and children with mild intellectual disability (mild ID). The SHQ-6 questionnaire and a set of cartoons were used as research tools. Although children with mild ID regard humourists as irritating and they feel uncomfortable in situations where someone jokes, they generally laugh more. Does it mean they understand jokes better, if they laugh more?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of 2016 2nd International Conference on Humanities and Social Science Research (ICHSSR 2016)

  • ISBN

    978-94-6252-235-0

  • ISSN

    2352-5398

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    170-173

  • Název nakladatele

    Atlantis Press

  • Místo vydání

    Paris

  • Místo konání akce

    Singapore

  • Datum konání akce

    29. 7. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000390402500036