Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití didaktických her ve výuce francouzského jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50005186" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50005186 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití didaktických her ve výuce francouzského jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá tématem využití didaktických her ve výuce francouzského jazyka. Nejprve přináší teoretické ukotvení a metodologické aspekty práce s hrou ve výuce cizího jazyka a následně prezentuje výsledky vlastního průzkumu o míře a způsobu zapojení her do výuky francouzštiny ve školách v Královéhradeckém kraji a shrnuje výsledky experimentu provedeného na vybraných školách v rámci pedagogické praxe. Cílem článku je přinést užitečné informace a praktické tipy učitelům francouzštiny i jiných cizích jazyků.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of didactic games in the French language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The study concerns the use of didactic games in the teaching process of the French language. At first, it brings a theoretical framework and presents methodological aspects of the work with a game in the foreign language teaching. After, the study presents the results of the survey about the use of game in the French language classes in schools of the Hradec Králové region, and the results of an experiment that was lead in those schools during the pedagogic practice.The objectif of the study is to bring useful information and recommendations to French and other language teachers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi

  • ISSN

    1210-0811

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    59

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    18 - 27

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus