Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Arseholes of the Pedestrain Sublime: Forced Entertainment's The Coming Storm after Deleuze & Guattari

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50005201" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50005201 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.slu.cz/fpf/cz/ustav-cizich-jazyku/publikacni-cinnost/silesian-studies-in-english/Silesian_Studies_in_English_2015.pdf" target="_blank" >http://www.slu.cz/fpf/cz/ustav-cizich-jazyku/publikacni-cinnost/silesian-studies-in-english/Silesian_Studies_in_English_2015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Arseholes of the Pedestrain Sublime: Forced Entertainment's The Coming Storm after Deleuze & Guattari

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The present paper offers the analysis of The Coming Storm, a performance by the renowned contemporary British experimental theatre Forced Entertainment via the thought of Gilles Deleuze and Félix Guattari. Forced Entertainment’s typical subversive elements of stage-failure, non-linearity and the erasure of the opposition between the real and the fictional are examined via the Deleuzoguattarian notions of rhizome, becoming, and deterritorialization. Such analysis rather than creating dichotomies accentuates the mutual interconnectedness, productivity and flux in the process of theatre-making as well as theatre-witnessing.

  • Název v anglickém jazyce

    Arseholes of the Pedestrain Sublime: Forced Entertainment's The Coming Storm after Deleuze & Guattari

  • Popis výsledku anglicky

    The present paper offers the analysis of The Coming Storm, a performance by the renowned contemporary British experimental theatre Forced Entertainment via the thought of Gilles Deleuze and Félix Guattari. Forced Entertainment’s typical subversive elements of stage-failure, non-linearity and the erasure of the opposition between the real and the fictional are examined via the Deleuzoguattarian notions of rhizome, becoming, and deterritorialization. Such analysis rather than creating dichotomies accentuates the mutual interconnectedness, productivity and flux in the process of theatre-making as well as theatre-witnessing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60500 - Other Humanities and the Arts

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SILESIAN STUDIES IN ENGLISH 2015

  • ISBN

    978-80-7510-204-1

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    110-120

  • Název nakladatele

    Silesian University in Opava

  • Místo vydání

    Silesian University in Opava

  • Místo konání akce

    Opava

  • Datum konání akce

    14. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000401489900010