Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The use of music in German teaching lessons – wishes and reality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F18%3A50013737" target="_blank" >RIV/62690094:18440/18:50013737 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Zum Einsatz von Musik im DaF-Unterricht - Wünsche und Realität

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Musik und Sprache sind die Arten von Kommunikation, die verwendet werden, um verschiedene Arten von Informationen zwischen Menschen auszutauschen und zu empfangen. Die Sprache nimmt im Alltagsleben der Menschen einen herausragenden Platz ein und ist für den Wissenstransfer von großer Bedeutung. Musik ist eine Art internationale Sprache, die ohne Worte verstanden werden kann. Die Kombination von Musik und Fremdsprachenunterricht ist relativ klar, insbesondere die Verbindung von phonologischen und phonologischen Ebenen mit musikalischen Wahrnehmungen, wie etwa die Verwendung von Musik in der Praxis zur korrekten Aussprache, Intonation, Rhythmik und Sprachmelodie. Auf der Grundlage einer Inhaltsanalyse möchten wir in diesem Artikel auf den Mangel an Musik in deutschen Lehrbüchern hinweisen.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of music in German teaching lessons – wishes and reality

  • Popis výsledku anglicky

    Music and language belong to communication types to exchange and receive different types of information among people. Language has important position in the everyday life of humans and has considerable importance in the knowledge and information transmission. The music is kind of international language, which can be understood without words. The connection of music and foreign language teaching is relatively clear, mainly the connection of the phonetic and phonological level with the musical perception, for example the use of music in the practice of correct pronunciation, intonation, rhythm and speech melody. Based on content analysis, we would like to point out the lack of music in the German language textbooks in this article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sprachen verbinden. Beiträge der 24. Linguistik- und Literaturtage

  • ISBN

    978-3-8300-9698-6

  • ISSN

    2364-561X

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    353-360

  • Název nakladatele

    Dr. Kováč

  • Místo vydání

    Hamburk

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    22. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000449236600032