Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální vzdálenost ve speciální třídě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F18%3A50014431" target="_blank" >RIV/62690094:18440/18:50014431 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://file:///C:/Users/vorlira1/Desktop/VorlicekR-Antropologia-Integra.pdf" target="_blank" >http://file:///C:/Users/vorlira1/Desktop/VorlicekR-Antropologia-Integra.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální vzdálenost ve speciální třídě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek zkoumá dynamiku sociální vzdálenosti mezi žáky v základní škole, která se nachází v severních Čechách. Všímá si důsledků protiromských demonstrací z let 2011 a 2012 a zaměřuje se zejména na vzájemné prolínání etnicity, genderu a věku ve speciální třídě. Předkládaný text je založen na kvalitativním, induktivním a etnografickém výzkumu. Makrosociálním rámcem výzkumu jsou témata fungování českého školství, zejména jeho integrační a segregační tendence.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Distance at Special Class

  • Popis výsledku anglicky

    This article is concerned with the social distance dynamics among pupils at elementary school in northern part of the Czech Republic. The article raises complex questions about the intersection of ethnicity, gender and age at special class. Special attention is paid to consequences of Anti-Roma demonstrations. The text is based on long-term, qualitative inductive and ethnographic fieldwork. Larger framework of the research is integration and segregation tendencies of school system.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Anthropologia integra

  • ISSN

    1804-6657

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    25-30

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus