Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internet Use and Abuse: Connection with Internet Addiction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F18%3A50014438" target="_blank" >RIV/62690094:18440/18:50014438 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/18:50014438

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.7160/eriesj.2018.110201" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7160/eriesj.2018.110201</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7160/eriesj.2018.110201" target="_blank" >10.7160/eriesj.2018.110201</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Internet Use and Abuse: Connection with Internet Addiction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with a research focusing on Internet use by secondary school youth and possible risks of using the Internet for them. Three aspects entering the educational process of adolescents are discussed there; Internet use, school cheating and Internet addictive behavior. In addition, a relation between possible risks of Internet use and educational strategies according the Learning Combination Inventory originated by Christine A. Johnston was examined within the research.

  • Název v anglickém jazyce

    Internet Use and Abuse: Connection with Internet Addiction

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a research focusing on Internet use by secondary school youth and possible risks of using the Internet for them. Three aspects entering the educational process of adolescents are discussed there; Internet use, school cheating and Internet addictive behavior. In addition, a relation between possible risks of Internet use and educational strategies according the Learning Combination Inventory originated by Christine A. Johnston was examined within the research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal on efficiency and responsibility in education and science

  • ISSN

    1803-1617

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    22-28

  • Kód UT WoS článku

    000437208900002

  • EID výsledku v databázi Scopus