POSTOJE YOUTUBERŮ K JEJICH VLIVU NA CHOVÁNÍ DĚTÍ A MLÁDEŽE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F19%3A50015746" target="_blank" >RIV/62690094:18440/19:50015746 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/aktualvyd.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/aktualvyd.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
POSTOJE YOUTUBERŮ K JEJICH VLIVU NA CHOVÁNÍ DĚTÍ A MLÁDEŽE
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na postoje vybraných tvůrců obsahu platformy YouTube k jejich vlivu na mladou generaci, která jejich videa aktivně sleduje. Článek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké jsou postoje YouTuberů s vysokým počtem sledujících k vlivu na chování dětí a mládeže.
Název v anglickém jazyce
YOUTUBER'S ATTITUDES TO THEIR INFLUENCE ON CHILDREN'S AND YOUTH BEHAVIOR
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the attitudes of selected content creators of the YouTube platform to their influence on the young generation who actively monitors their videos. The article presents the results of a qualitative research survey aimed at finding out what are the attitudes of YouTubers with a high number of follow-ups to the behavior of children and youth.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
38-43
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—