Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

POSTOJE YOUTUBERŮ K JEJICH VLIVU NA CHOVÁNÍ DĚTÍ A MLÁDEŽE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F19%3A50015746" target="_blank" >RIV/62690094:18440/19:50015746 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/aktualvyd.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/aktualvyd.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    POSTOJE YOUTUBERŮ K JEJICH VLIVU NA CHOVÁNÍ DĚTÍ A MLÁDEŽE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na postoje vybraných tvůrců obsahu platformy YouTube k jejich vlivu na mladou generaci, která jejich videa aktivně sleduje. Článek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké jsou postoje YouTuberů s vysokým počtem sledujících k vlivu na chování dětí a mládeže.

  • Název v anglickém jazyce

    YOUTUBER'S ATTITUDES TO THEIR INFLUENCE ON CHILDREN'S AND YOUTH BEHAVIOR

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the attitudes of selected content creators of the YouTube platform to their influence on the young generation who actively monitors their videos. The article presents the results of a qualitative research survey aimed at finding out what are the attitudes of YouTubers with a high number of follow-ups to the behavior of children and youth.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    38-43

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus