Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F20%3A50017756" target="_blank" >RIV/62690094:18440/20:50017756 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace nabízí nový pohled na aktuální podoby fenoménu školního podvádění a vyrušování v kontextu nových forem vzdělávání dětí a dospívajících v 21. století. Vychází z konceptu digitálních domorodců a upozorňuje na nové formy rizik spojených s inklinací mladé generace k užívání digitálních technologií při studiu i ve volném čase. Kromě jiných fenoménů se zaměřuje na problematiku nových forem podvádění (plagiátorství, cybercheating), vyrušování (cyberslacking), okrajově se dotýká i dalších rizik spojených s užíváním digitálních technologií v kontextu současné edukační reality (sexting, online závislost).

  • Název v anglickém jazyce

    New forms of school cheating and disruption in the context of digital education

  • Popis výsledku anglicky

    The publication offers a new perspective on the current forms of the issue of school cheating and distraction in the context of new forms of education of children and adolescents in the 21st century. It is based on the concept of digital natives and draws attention to new forms of risks associated with the inclination of the young generation to use digital technologies in study and leisure time. Among other issues, it focuses on the issue of new forms of cheating (plagiarism, cybercheating), cyberslacking, marginally touches on other risks associated with the use of digital technologies in the context of current educational reality (sexting, online addiction).

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7465-451-0

  • Počet stran knihy

    229

  • Název nakladatele

    P. Mervart

  • Místo vydání

    Červený Kostelec

  • Kód UT WoS knihy