Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F20%3A50017756" target="_blank" >RIV/62690094:18440/20:50017756 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace nabízí nový pohled na aktuální podoby fenoménu školního podvádění a vyrušování v kontextu nových forem vzdělávání dětí a dospívajících v 21. století. Vychází z konceptu digitálních domorodců a upozorňuje na nové formy rizik spojených s inklinací mladé generace k užívání digitálních technologií při studiu i ve volném čase. Kromě jiných fenoménů se zaměřuje na problematiku nových forem podvádění (plagiátorství, cybercheating), vyrušování (cyberslacking), okrajově se dotýká i dalších rizik spojených s užíváním digitálních technologií v kontextu současné edukační reality (sexting, online závislost).
Název v anglickém jazyce
New forms of school cheating and disruption in the context of digital education
Popis výsledku anglicky
The publication offers a new perspective on the current forms of the issue of school cheating and distraction in the context of new forms of education of children and adolescents in the 21st century. It is based on the concept of digital natives and draws attention to new forms of risks associated with the inclination of the young generation to use digital technologies in study and leisure time. Among other issues, it focuses on the issue of new forms of cheating (plagiarism, cybercheating), cyberslacking, marginally touches on other risks associated with the use of digital technologies in the context of current educational reality (sexting, online addiction).
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7465-451-0
Počet stran knihy
229
Název nakladatele
P. Mervart
Místo vydání
Červený Kostelec
Kód UT WoS knihy
—