Creativity and Geometry
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F99%3A5337" target="_blank" >RIV/62690094:18440/99:5337 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Creativity and Geometry
Popis výsledku v původním jazyce
Six conditions of creative education implying from didactic experiments with 14 years old pupils. Solving of questions "enlargement of structure" by the Van Hiele theory, construction questions and arithmetical problems
Název v anglickém jazyce
Creativity and Geometry
Popis výsledku anglicky
Six conditions of creative education implying from didactic experiments with 14 years old pupils. Solving of questions "enlargement of structure" by the Van Hiele theory, construction questions and arithmetical problems
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F99%2F1696" target="_blank" >GA406/99/1696: Paralela poznávacích a vzdělávacích procesů v matematice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Creativity and Mathematics Education
ISBN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
-
Místo vydání
-
Kód UT WoS kapitoly
—