Multimediální podpora výuky předmětu Diskrétní matematika
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F01%3A6463" target="_blank" >RIV/62690094:18450/01:6463 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Multimediální podpora výuky předmětu Diskrétní matematika
Popis výsledku v původním jazyce
Zařazení moderní informační a komunikační technologie do výuky umožňuje zcela nový přístup ke vzdělávání. Bohatý myšlenkový potenciál některých našich studentů dává prostor ke vzniku mnoha užitečných programů. Záleží jen na vyučujícím, zda schopností studentů dokáže využít, motivovat je a vést je k vytvoření produktu prospěšného nejen jim a pedagogovi, ale též ostatním studentům. V předmětu Diskrétní matematika, vyučované na naší fakultě, se věnujeme třem oblastem: kombinatorice, teorii grafů a kombinatorickým algoritmům. Na přednáškách a cvičeních se snažíme o co největší vizualizaci přednášené látky. V tomto směru jsou vítaným pomocníkem programy vytvořené studenty v rámci diplomových prací. Některé z nich blíže v článku popíšeme a na konferenci představíme.
Název v anglickém jazyce
Multimedia support of the subject Discrete Mathematics
Popis výsledku anglicky
Using of modern information and communication technology enables new approach to the education. A lot of our students are able to create useful and nice programs. If the teacher is able to use these facilities of his students and show them what their programs should be contain then the programs can be nice complement of teaching and self-learning. The subject Discrete Mathematics educated at our university is divided into tree parts: Combinatorics, Graph Theory and Combinatorial AlgorithmsThe educationwith help of visualization is interesting and more understandable. The students programs created as part of their thesis are very useful in this direction. In our article some of the programs developed by students of our university will be briefly discussed and introduced at the conference.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy v príprave informatikov
ISBN
80-8050-416-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
90-96
Název nakladatele
Garmond
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—