Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrace ICT do předmětu Diskrétní matematika

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F03%3A00001304" target="_blank" >RIV/62690094:18450/03:00001304 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Integration ICT into teaching and learning the subject Discrete Mathematics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Implementing modern information and communication technology into lessons enables an entirely new approach to education. There are a lot of possibilities of gaining suitable teaching packages. Also rich intellectual potential of some of our students allows to create many useful programs. The subject Discrete Mathematics educated at our university is divided into tree parts: Combinatorics, Graph Theory and Combinatorial Algorithms. The education with help of visualization is interesing and more understandable. Programs created by the students within their thesis are welcomed. We will describe some of them briefly in this article and they will be introduced at the conference.

  • Název v anglickém jazyce

    Integration ICT into teaching and learning the subject Discrete Mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    Implementing modern information and communication technology into lessons enables an entirely new approach to education. There are a lot of possibilities of gaining suitable teaching packages. Also rich intellectual potential of some of our students allows to create many useful programs. The subject Discrete Mathematics educated at our university is divided into tree parts: Combinatorics, Graph Theory and Combinatorial Algorithms. The education with help of visualization is interesing and more understandable. Programs created by the students within their thesis are welcomed. We will describe some of them briefly in this article and they will be introduced at the conference.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proc. of ICTMT5

  • ISBN

    3-209-03849-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1-4

  • Název nakladatele

    öbv&hpt Vienna

  • Místo vydání

    Vienna

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku