Integration ICT into teaching and learning the subject Discrete Mathematics
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F02%3A00000434" target="_blank" >RIV/62690094:18450/02:00000434 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Integration ICT into teaching and learning the subject Discrete Mathematics
Popis výsledku v původním jazyce
Implementing modern information and communication technology into lessons enables an entirely new approach to education. There are a lot of possibilities of gaining suitable teaching packages. Also rich intellectual potential of some of our students allows to create many useful programs. The subject Discrete Mathematics education at our university is divided into tree parts: Combinatorics, Graph Theory and Combinatorial Algorithms. The education with help of visualization is interesing and more understandable. Programs created by the students ewithin their thesis are welcomed. We will describe some of them briefly in this article and they will be introduced at the conference.
Název v anglickém jazyce
Integration ICT into teaching and learning the subject Discrete Mathematics
Popis výsledku anglicky
Implementing modern information and communication technology into lessons enables an entirely new approach to education. There are a lot of possibilities of gaining suitable teaching packages. Also rich intellectual potential of some of our students allows to create many useful programs. The subject Discrete Mathematics education at our university is divided into tree parts: Combinatorics, Graph Theory and Combinatorial Algorithms. The education with help of visualization is interesing and more understandable. Programs created by the students ewithin their thesis are welcomed. We will describe some of them briefly in this article and they will be introduced at the conference.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Technology in Mathematics Teaching
ISBN
3-209-03847-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
241-244
Název nakladatele
öbv&hpt Vienna
Místo vydání
Klagenfurt
Místo konání akce
Klagenfurt
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—