Věk pyramid
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F05%3A00001796" target="_blank" >RIV/62690094:18450/05:00001796 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Věk pyramid
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přináší výsledky výzkumu kognitivních map světa dětí ze základních škol v Hradci Králové, především jejich vztahu k přírodnímu prostředí. Analyzuje možnosti využití nestrukturovaného kognitivního mapování s využitím kreseb světa, kde žiji, a světa, kde chci žít.
Název v anglickém jazyce
Pyramid age
Popis výsledku anglicky
Results of cognitive map research of the world of Hradec Kralove school children are described. Main atention of research is childrens relation to the nature environment
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F0115" target="_blank" >GA406/03/0115: Kognitivní matrice a jejich dynamické změny</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
kol. autorů: Děti, aby byly a žily
ISBN
80-7212-382-3
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
45-49
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Ministerstvo životního prostředí
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—