Aspekty interuniverzitní výuky z pohledu prvních zkušeností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F06%3A00001878" target="_blank" >RIV/62690094:18450/06:00001878 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aspekty interuniverzitní výuky z pohledu prvních zkušeností
Popis výsledku v původním jazyce
Od akademického roku 2005/06 se Západočeská univerzita v Plzni společně s Fakultou informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové a Fakultou managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně podílí na řešení projektu RIUS (Rozběh InterUniverzitního Studia v síti vybraných univerzit ČR) podporovaného z Evropského sociálního fondu. Hlavním cílem projektu RIUS je vytvořit základy sítě vybraných univerzit v České republice a umožnit tak realizaci interuniverzitního studia v kombino-vané a distanční formě pomocí eLearningu. V našem příspěvku se zamýšlíme nad prv-ními zkušenostmi, které nám přinesla výuka předmětů v rámci projektu RIUS a před-kládáme porovnání "života" vybraných kurzů vyučovaných v rámci projektu RIUS s životem" stejných kurzů vyučovaných pro studenty FIM. Zaměřily jsme se na využití vybraných objektů kurzů (studijní materiály, kalendář, úkoly, hodocení) a na aktivitu studujících v kurzech (zájem studentů o kurzy ve WebCT, počet přístupů na objekty kurzů, aktivita
Název v anglickém jazyce
Aspects of interuniversity teaching: first experience
Popis výsledku anglicky
Since 2005/6 academic year three educational intitutions ( The University of West Bohemia, Pilsen, Faculty of Management and Economics, UTB Zlín and Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Králové) have been participating in the RIUSProject (Initiation of Interuniversity Study) in the network of selected universities in the Czech Republic supported by the European Social Fund. The main aim of the project is to form the university network providing interuniversity study in the combined and distance form via e-learning. The article presents our starting teaching experience gained in the RIUS project framework and displays comparisons to teaching the same subjects at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Králové. Our attention is mainly paid to several tools: Study Materials, Calendar, Assignments, Evaluation and student general activity during the course (i.e. number of students interested in courses, access frequency to single objects, acti
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
DIVAI 2006 - Dištančné vzdelávanie v Aplikovanej informatike
ISBN
80-8050-975-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
178-182
Název nakladatele
Michal Vaško, Námestie Kráľovnej pokoja 3, 080 01 Prešov
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—