Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Porovnání účinosti a náročnosti e-learningové formy s tradičním vysokoškolským vzděláváním v předmětu Databázové systémy 2

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002945" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002945 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Porovnání účinosti a náročnosti e-learningové formy s tradičním vysokoškolským vzděláváním v předmětu Databázové systémy 2

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá možnostmi využití eLearningu ve vysokoškolské výuce. Ve vysokoškolském prostředí se eLearningové kurzy využívají pro doplnění prezenční výuky, podporu kombinované formy studia a v omezené míře i pro distanční kurzy již více let. Stáleale v pedagogické veřejnosti probíhají diskuse, zda vzdělávání poskytované eLearningovou formou dosahuje stejné kvality jako tradiční prezenční výuka. Výzkumný tým pracovníků Univerzity Hradec Králové v rámci výzkumu projektu GAČR 406/09/0669 "Hodnocenípřínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol" a na něj navazujícího specifického výzkumu Fakulty informatiky a managementu, Univerzity Hradec Králové "Aplikace pro podporu flexibilního modelu vzdělávacíhoprocesu" zabývá právě touto problematikou.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of Efficiency and Demands of the E-Learning Form of Education with a Traditional University Education in the Database Systems 2 Course

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with various options of utilization of eLearning in the university education. eLearning courses have been implemented in the university environment to support both full-time and combined forms of education as well as eLearning hasbeen used in a limited degree for distance learning courses for many years. Pedagogical community still runs discussions whether the education provided in the form of eLearning achieves the same quality as the traditional full-time teaching. This issue is being worked out by the research team of University of Hradec Kralove within the research GAČR Project N. 406/09/0669 "Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students´ competence" a project of thespecific research at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Králové "Application supporting the flexible model of the educational process

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus