Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inteligence prostředí a podpora jeho rozvoje ze vzdělávací perspektivy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F08%3A00002317" target="_blank" >RIV/62690094:18450/08:00002317 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Ambient Intelligence and Support of its Development from an Educational Perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ambient Intelligence (AmI) is a concept envisioning information society in the future. It is based on four scenarios that outline the possible development of AmI in daily life and work. Education of future managers or IT specialists should aim to students` ability to define requirements for the structure and behaviour of AmI from different points of view and from final users` perspective namely. The problem is that AmI is a system with high level of complexity and many related aspects. Therefore, students have to be taught to systems thinking and object modelling to be able to comprehend such a complexity. This paper briefly describes situation in the selected Czech university and outlines results based on particular tools and methodological approach.

  • Název v anglickém jazyce

    Ambient Intelligence and Support of its Development from an Educational Perspective

  • Popis výsledku anglicky

    Ambient Intelligence (AmI) is a concept envisioning information society in the future. It is based on four scenarios that outline the possible development of AmI in daily life and work. Education of future managers or IT specialists should aim to students` ability to define requirements for the structure and behaviour of AmI from different points of view and from final users` perspective namely. The problem is that AmI is a system with high level of complexity and many related aspects. Therefore, students have to be taught to systems thinking and object modelling to be able to comprehend such a complexity. This paper briefly describes situation in the selected Czech university and outlines results based on particular tools and methodological approach.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F1325" target="_blank" >GA402/06/1325: AMIMADES - Inteligence prostředí pro podporu manažerského rozhodování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pervasive computing and management : international congress

  • ISBN

    978-0-9805956-0-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    International college of management

  • Místo vydání

    Sydney

  • Místo konání akce

    New Delhi, India

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku