Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti využití dat pro hodnocení efektivnosti marketingové komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F08%3A00002619" target="_blank" >RIV/62690094:18450/08:00002619 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti využití dat pro hodnocení efektivnosti marketingové komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Popis možností dat pro analýzu chování uživatelů web, využití pro optimalizaci marketingové komunikace. Návrhy využití metod typu web mining a popisu dynamických informací o činnostech uživatele webu, které umožní vlastníkům webových stránek získat znalosti, které lze využít pro zefektivnění marketingové komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    The Possibilities of Use of the Data in Evaluation the Effectivity of Communication in Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    A development of technologies and social networking websites changed user interaction from consumpzion model to a dynamic participation one. There is the opportunity in marketing communication which is based on better understanding of customer needs andbehavior. Use of the new technologies such as web mining and clickstream analysis can help to the companies to understand better the expectation and needs of the customers. Data analysis is one way how to communicate more effectively with thetomers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Návrh foriem marketingovej komunikácie

  • ISBN

    978-80-8070-965-5

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    151

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS kapitoly