Ten Years Of Elearning At Czech Universities
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F09%3A00002575" target="_blank" >RIV/62690094:18450/09:00002575 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Ten Years Of Elearning At Czech Universities
Popis výsledku v původním jazyce
The eLearning forms of instruction at universities can be used in both gradual study programmes and lifelong education. eLearning can be applied in design of the distance study programmes, in the combined (part-time) form of instruction, or supporting present lessons (blended learning). At the beginning of 2009 a research on eLearning implementation started under the Czech Science Foundation Project Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students´ competences. Annual reports of Czech public universities from 1999 to 2008, which are available at their websites, were the main source of information.
Název v anglickém jazyce
Ten Years Of Elearning At Czech Universities
Popis výsledku anglicky
The eLearning forms of instruction at universities can be used in both gradual study programmes and lifelong education. eLearning can be applied in design of the distance study programmes, in the combined (part-time) form of instruction, or supporting present lessons (blended learning). At the beginning of 2009 a research on eLearning implementation started under the Czech Science Foundation Project Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students´ competences. Annual reports of Czech public universities from 1999 to 2008, which are available at their websites, were the main source of information.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Emerging e-learning technologies and applications : 7th international conference
ISBN
978-80-8086-127-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Elfa
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Stará Lesná
Datum konání akce
18. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—