Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ten Years Of Elearning At Czech Universities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F09%3A00002575" target="_blank" >RIV/62690094:18450/09:00002575 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Ten Years Of Elearning At Czech Universities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The eLearning forms of instruction at universities can be used in both gradual study programmes and lifelong education. eLearning can be applied in design of the distance study programmes, in the combined (part-time) form of instruction, or supporting present lessons (blended learning). At the beginning of 2009 a research on eLearning implementation started under the Czech Science Foundation Project Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students´ competences. Annual reports of Czech public universities from 1999 to 2008, which are available at their websites, were the main source of information.

  • Název v anglickém jazyce

    Ten Years Of Elearning At Czech Universities

  • Popis výsledku anglicky

    The eLearning forms of instruction at universities can be used in both gradual study programmes and lifelong education. eLearning can be applied in design of the distance study programmes, in the combined (part-time) form of instruction, or supporting present lessons (blended learning). At the beginning of 2009 a research on eLearning implementation started under the Czech Science Foundation Project Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students´ competences. Annual reports of Czech public universities from 1999 to 2008, which are available at their websites, were the main source of information.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Emerging e-learning technologies and applications : 7th international conference

  • ISBN

    978-80-8086-127-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Elfa

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Stará Lesná

  • Datum konání akce

    18. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku