Modeling of a real situation as a method of the algorithmic thinking development
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002910" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002910 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Modeling of a real situation as a method of the algorithmic thinking development
Popis výsledku v původním jazyce
In this paper we introduce our method of developing algorithmic thinking in students at the beginning of their studies and describe a case study which illustrates step by step modeling of a real situation as a suitable example of algorithmic thinking development.
Název v anglickém jazyce
Modeling of a real situation as a method of the algorithmic thinking development
Popis výsledku anglicky
In this paper we introduce our method of developing algorithmic thinking in students at the beginning of their studies and describe a case study which illustrates step by step modeling of a real situation as a suitable example of algorithmic thinking development.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Advanced Educational Technologies - 6th WSEAS/IASME International Conference on Educational Technologies
ISBN
978-960-474-186-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
World scientific and engineering academy and society
Místo vydání
Athens
Místo konání akce
Kantoui, Sousse, Tunisia
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—