Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak obce využívají webové prezentace k proaktivní komunikaci?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002922" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002922 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak obce využívají webové prezentace k proaktivní komunikaci?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedním z moderních nástrojů, který napomáhá k realizaci úkolů obce, jsou její webové stránky. Článek hledá odpověď na otázku: "Jak jsou webové prezentace využívány k proaktivní komunikaci s občany obce?" a mapuje strukturu využívaných komunikačních nástrojů. K naplnění tohoto cíle vymezuje tři výzkumné předpoklady: (1): Webové stránky obcí jsou dostupné a jsou pravidelně aktualizovány.(2): Obce budou využívat především jednoduché komunikační nástroje jako telefon či e-mail.(3): Ve využití komunikačníchnástrojů neexistují mezi okresy významné rozdíly. Metodicky se zaměřuje na analýzu obcí Královéhradeckého kraje (N=447).

  • Název v anglickém jazyce

    How Municipalities Use Their Www Presentations To Proactive Communication?

  • Popis výsledku anglicky

    Accomplishing municipality´s duties is a multifaceted work; one option is a use of correct tools. One of today´s modern tools is municipality www presentation. Paper is looking for an answer on question "How Municipalities use their www presentation to proactive communication?" and mapping structure of used communication channels. Three research assumptions have been outlined to realize this paper goal: 1): Municipality´s web pages are accessible and regularly updated. 2): Municipalities primarily use simple communication channels as phone numbers or e-mail addresses. 3): There are not important differences among districts in use of communication channels. Paper provides analysis of all municipalities in Hradec Králové region (N=447).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-48-07-1" target="_blank" >WD-48-07-1: Management pro oešení regionálních disparit</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy - nové nápady 2010 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87314-12-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku