Jak obce využívají webové prezentace k proaktivní komunikaci?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002922" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002922 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak obce využívají webové prezentace k proaktivní komunikaci?
Popis výsledku v původním jazyce
Jedním z moderních nástrojů, který napomáhá k realizaci úkolů obce, jsou její webové stránky. Článek hledá odpověď na otázku: "Jak jsou webové prezentace využívány k proaktivní komunikaci s občany obce?" a mapuje strukturu využívaných komunikačních nástrojů. K naplnění tohoto cíle vymezuje tři výzkumné předpoklady: (1): Webové stránky obcí jsou dostupné a jsou pravidelně aktualizovány.(2): Obce budou využívat především jednoduché komunikační nástroje jako telefon či e-mail.(3): Ve využití komunikačníchnástrojů neexistují mezi okresy významné rozdíly. Metodicky se zaměřuje na analýzu obcí Královéhradeckého kraje (N=447).
Název v anglickém jazyce
How Municipalities Use Their Www Presentations To Proactive Communication?
Popis výsledku anglicky
Accomplishing municipality´s duties is a multifaceted work; one option is a use of correct tools. One of today´s modern tools is municipality www presentation. Paper is looking for an answer on question "How Municipalities use their www presentation to proactive communication?" and mapping structure of used communication channels. Three research assumptions have been outlined to realize this paper goal: 1): Municipality´s web pages are accessible and regularly updated. 2): Municipalities primarily use simple communication channels as phone numbers or e-mail addresses. 3): There are not important differences among districts in use of communication channels. Paper provides analysis of all municipalities in Hradec Králové region (N=447).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-48-07-1" target="_blank" >WD-48-07-1: Management pro oešení regionálních disparit</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy - nové nápady 2010 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference
ISBN
978-80-87314-12-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Soukromá vysoká škola ekonomická
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—