Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

3D virtuální světy pro podporu distanční výuky manažerských předmětů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00003133" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00003133 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    3D virtuální světy pro podporu distanční výuky manažerských předmětů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Distanční vzdělávání v řadě předmětů trpí nedostatkem osobního kontaktu. Částečným řešením tohoto omezení mohou být různé motivační prvky používané ve výukových materiálech, možnost on-line komunikace s tutorem nebo širší uplatnění interaktivních multimediálních prvků. Virtuální světy nabízejí platformu, na které může dojít ve 3D virtuálním prostředí k propojení, multimediálního obsahu, on-line komunikace a sociálním interakcím prostřednictvím zástupců-avatarů studujících i tutorů. V článku se zaměřímena potenciál 3D virtuálních světů v oblasti komunikace a spolupráce studujících a vyučujících a na konkrétních příkladech ukážeme netradiční přístup k reprezentaci a vizualizaci problémů z oblasti manažerských předmětů.

  • Název v anglickém jazyce

    3D virtual worlds in education of managerial courses

  • Popis výsledku anglicky

    In distance education, learners often suffer from the lack of personal contact. Motivational elements used in learning materials, online communication with tutor, usage of multimedia etc. can bridge over this problem only partially. With 3D virtual worlds, new possibilities open. Multimedia content, text and voice communication and a kind of social interactions can be integrated and mage accessible through avatars of tutors and learners. In the paper we describe the potential of 3D virtual worlds for supporting cooperation and communication and we explain how to present and visualize problems in case of managerial education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F09%2F0662" target="_blank" >GA402/09/0662: Rozhodovací procesy v autonomních systémech</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků 6. mezinárodní konference DisCo 2010

  • ISBN

    978-80-7043-911-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku