Marketing v pojišťovnictví
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00003271" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00003271 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing v pojišťovnictví
Popis výsledku v původním jazyce
Článek by měl seznámit s novými metodami a možnostmi, které se pro odvětví pojišťovnictví otvírají v oblasti komunikace se zákazníky a v oblasti odbytových kanálů. Tyto moderní prostředky jako je telefon, internet či mobilní telefon, které dříve byly spíše opomíjeny, nabírají v poslední době dramaticky na významu a mohou do budoucna přinést nezanedbatelné zisky, stejně tak jako nové, zákaznicky atraktivní, služby. Další využití internetu a elektronické komunikace lze nalézt při komunikaci samotných pojišťoven mezi sebou a dalšími institucemi. Záleží jen na samotných pojišťovnách, jak se těchto nástrojů chopí a zda nabídnou zákazníkům atraktivní a žádané služby.
Název v anglickém jazyce
Marketing in insurance business
Popis výsledku anglicky
The article would have to introduce with new methods and opportunities which are opening for the sector of insurance in the area of communication with customers and in the area of sales channels. These modern facilities like telephone, internet or cell phone, which were early marginalized, are dramatically taking on meaning at last period and can bring significant profit in the future same as the new and customer attractive services. The next usage of internet and electronic communication can be found within communication of alone insurance company between themselves and with other institutions. It depends on alone insurance companies how they catch these instruments and whether they offer to customer attractive and requested services.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy - nové nápady 2010 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference
ISBN
978-80-87314-12-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Soukromá vysoká škola ekonomická
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—