Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing v pojišťovnictví

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00003271" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00003271 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing v pojišťovnictví

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek by měl seznámit s novými metodami a možnostmi, které se pro odvětví pojišťovnictví otvírají v oblasti komunikace se zákazníky a v oblasti odbytových kanálů. Tyto moderní prostředky jako je telefon, internet či mobilní telefon, které dříve byly spíše opomíjeny, nabírají v poslední době dramaticky na významu a mohou do budoucna přinést nezanedbatelné zisky, stejně tak jako nové, zákaznicky atraktivní, služby. Další využití internetu a elektronické komunikace lze nalézt při komunikaci samotných pojišťoven mezi sebou a dalšími institucemi. Záleží jen na samotných pojišťovnách, jak se těchto nástrojů chopí a zda nabídnou zákazníkům atraktivní a žádané služby.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing in insurance business

  • Popis výsledku anglicky

    The article would have to introduce with new methods and opportunities which are opening for the sector of insurance in the area of communication with customers and in the area of sales channels. These modern facilities like telephone, internet or cell phone, which were early marginalized, are dramatically taking on meaning at last period and can bring significant profit in the future same as the new and customer attractive services. The next usage of internet and electronic communication can be found within communication of alone insurance company between themselves and with other institutions. It depends on alone insurance companies how they catch these instruments and whether they offer to customer attractive and requested services.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy - nové nápady 2010 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87314-12-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku