Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza volby na trhu pojistných produktů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10069321" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10069321 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza volby na trhu pojistných produktů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this article is to familiarize with running specific research aim, goal of which is to map out consumer irrational behavior when choosing insurance products. The project is realized in support of insurance company providing data source necessary for study of given dilemma. Results will contribute to decisionmaking theory enrichment in given specific segment. From view of practice, they will be used in co-operative institution with the aim of a better client comprehension, product optimalization and thereby contracts decline prevention and permanent clientele expansion.

  • Název v anglickém jazyce

    MARKET ANALYSIS OF OPTIONS FOR INSURANCE PRODUCTS

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this article is to familiarize with running specific research aim, goal of which is to map out consumer irrational behavior when choosing insurance products. The project is realized in support of insurance company providing data source necessary for study of given dilemma. Results will contribute to decisionmaking theory enrichment in given specific segment. From view of practice, they will be used in co-operative institution with the aim of a better client comprehension, product optimalization and thereby contracts decline prevention and permanent clientele expansion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradecké ekonomické dny 2011 : Ekonomický rozvoj a management regionů

  • ISBN

    978-80-7435-100-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    189-195

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové, Česká republika

  • Datum konání akce

    2. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000310711600036