Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Personalizace v eLearningu: od individualizace k adaptaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10070007" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10070007 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/11:10070007

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Personalizace v eLearningu: od individualizace k adaptaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou implementace informačních a komunikačních technologií do terciárního vzdělávání. Na dílčím výstupu projektu GAČR představuje jednu z možností využití stylů učení v průběhu výuky s podporou ICT konkrétně přizpůsobení obsahua způsobu vedení online kurzu individuálnímu stylu učení studenta pomocí elektronické aplikace, která na základě detekovaného stylu učení generuje z nabídky různých typů studijních materiálů, samostatných úkolů, evaluačních a komunikačních přístupů a dalších aktivit v rámci procesu učení ty, které nejlépe vyhovují požadavkům a potřebám studenta.

  • Název v anglickém jazyce

    Personalization in eLearning: from individualization to adaptation

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the problem of learning styles applied in eLearning. In the first part the problem is briefly described from the theoretical point of view, then the solution used at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, is presented. It originates from the project "A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles". Finally the paper provides the description of the application which enables the flexible adaptation of the instructional process to the learner`s requirements.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vědecký výzkum a výuka jazyků IV : sborník příspěvků ze 4. mezinárodní konference

  • ISBN

    978-80-7435-136-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    227-231

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    5. 10. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku