Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning in Smart Environments ? From Here to There

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A50000455" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:50000455 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning in Smart Environments ? From Here to There

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Recently, ten years after the Information Society Technologies Advisory Group (ISTAG) Report (Ducatel et al 2001) was issued with several visions of smart environments for various purposes, we could already evaluate the results achieved. One of the original scenarios by ISTAG was the Scenario 4: Annette and Solomon in the Ambient for Social Learning. The vision presented in the scenario started an intensive research resulting in a number of projects aiming at design and utilization of various smart learning environments. In the paper, which is based on our ongoing research, we wish to remind several recent important attempts in the area of smart environments designed for learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning in Smart Environments ? From Here to There

  • Popis výsledku anglicky

    Recently, ten years after the Information Society Technologies Advisory Group (ISTAG) Report (Ducatel et al 2001) was issued with several visions of smart environments for various purposes, we could already evaluate the results achieved. One of the original scenarios by ISTAG was the Scenario 4: Annette and Solomon in the Ambient for Social Learning. The vision presented in the scenario started an intensive research resulting in a number of projects aiming at design and utilization of various smart learning environments. In the paper, which is based on our ongoing research, we wish to remind several recent important attempts in the area of smart environments designed for learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F10%2F1310" target="_blank" >GAP403/10/1310: SMEW - Inteligentní prostředí na pracovištích</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    e-Learning (ECEL 2011) : proceedings of the 10th European conference

  • ISBN

    978-1-908272-22-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    479-484

  • Název nakladatele

    Academic publishing

  • Místo vydání

    Reading

  • Místo konání akce

    Brighton

  • Datum konání akce

    10. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000300244000059