Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The ICT-supported process of forming key competencies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000140" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000140 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The ICT-supported process of forming key competencies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents research results of the pedagogical experiment comparing test scores in two subjects (Database Systems, IT English) taught in the ICT-supported distance way or in the traditional present way at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The received results are discussed from the point of cognitive and learning styles, mainly focusing on the suitability of e-learning to student´s individual learning style.

  • Název v anglickém jazyce

    The ICT-supported process of forming key competencies

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents research results of the pedagogical experiment comparing test scores in two subjects (Database Systems, IT English) taught in the ICT-supported distance way or in the traditional present way at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The received results are discussed from the point of cognitive and learning styles, mainly focusing on the suitability of e-learning to student´s individual learning style.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Education and educational technology (EDU ´12) : proceedings of the 11th WSEAS international conference

  • ISBN

    978-1-61804-093-0

  • ISSN

    2227-4618

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    89-94

  • Název nakladatele

    World scientific and engineering academy and society

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Singapore

  • Datum konání akce

    11. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku